Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

zamknij

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Jeśli chciałbyś zwrócić lub wymienić towar zakupiony w naszym sklepie, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Czas na zwrot to 14 dni od momentu zakupu online.

 

Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełnia twoich oczekiwań i chciałbyś złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

 

1. PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, stwórz zlecenie zwrotu w panelu Moje Konto. Jeśli dokonałeś zakupu jako gość, pobierz formularz zwrotu (https://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf), a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

 

2. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ LUB ODDAJ W SIEDZIBIE FIRMY

Paczkę wyślij na adres: ANDAR ul. Rymanowska 4, 93-526, Łódź. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Paczkę ze zwrotem możesz także oddać w siedzibie firmy.

 

3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, status zwrotu możesz sprawdzać na bieżąco w panelu Moje Konto. W ciągu 14 dni dostaniesz od nas wiadomość e-mail z wynikiem zwrotu.

 

 

Administratorem twoich danych jest – Andar Wierciński Spółka Jawna, z siedzibą w Łodzi, przy ul. Rymanowskiej 4, kod pocztowy: 93-526, tel.: 605 539 780, adres e-mail: andar@op.pl, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000077873 o numerze NIP: 7271233352, REGON: 47131654

 

Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także przenoszenia oraz wyrażenia sprzeciwu. Przysługuje ci wniesienie skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli twoje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

Dane będą przetwarzane w celu:

-realizacji twoich uprawnień związanych z odstąpieniem od umowy i realizacją prawa zwrotu

-rozpatrzenia twojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z analizą przyczyn jego złożenia oraz realizacji twoich uprawnień konsumenckich związanych z prawem do zgłoszenia reklamacji

-marketingowym, polegającym na proponowaniu ci produktów sprzedawanych przez Administratora, samym Administratorze, promocjach, wydarzeniach promocyjnych, w szczególności w postaci katalogów produktowych i gazetek promocyjnych, badaniu poziomu satysfakcji klienta związanej z przeprowadzonym procesem sprzedaży, reklamacji i zwrotu.

 

 Podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji prawa do zwrotu lub rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego zakupionego w sklepie internetowym towaru.

 

Podstawą prawną przetwarzania twoich danychjest art. 6 ust. 1 lit. b w zakresie rozpoznania reklamacji z tytułu wadliwości towaru, zaś w przypadku zwrotu art. 6 ust. 1 lit.  c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Na administratorze ciążą obowiązki wynikające z zawartej umowy oraz obowiązki prawne wynikające z realizacji uprawnień konsumenta, które wynikają z odrębnych przepisów. Podstawą przetwarzania danych będzie także art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadnionym interesemadministratora jest prowadzenie marketingu własnych towarów oraz prowadzenie badania poziomu satysfakcji klienta związanej z przeprowadzonym procesem sprzedaży, reklamacji i zwrotu.

 

Odbiorcami danych osobowychmogą być:

-podmioty obsługujące system magazynowo – sprzedażowy,

-podmioty obsługujące badanie poziomu mojej satysfakcji jako Klienta,

-podmioty obsługujące działania marketingowe,

-kurierzy.

 

Administrator nie planuje przekazywać danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

 

Dane osobowe będą przetwarzane przez czas:

-konieczny do rozpatrzenia i wykonania zgłoszenia zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym, a także zachowania możliwości wykazania prawidłowości decyzji administratora

-niezbędny do realizacji innych obowiązków prawnych wynikających z przepisów, w tym podatkowych

-prowadzenia działań marketingowych przez Administratora albo do czasu wyrażenia przeze mnie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

 

 Przysługują ci dwa rodzaje prawa sprzeciwuwobec przetwarzania twoich danych osobowych, jeżeli Administrator przetwarza twoje dane osobowe:

-na potrzeby marketingu bezpośredniego, to możesz zgłosić sprzeciw w każdym przypadku;

-na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów, to możesz zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych z twoją szczególną sytuacją.